9/9-10

Ligger i sängen och försöker mig på att plugga lite till provet som vi har i morgon. Är trött och känner egentligen för att sova, men eftersom jag har sovmorgon till halv tolv i morgon så känns det ju nästan onödigt. Har tagit en break från pluggandet och ligger och lyssnar på melissa horn låtar, ganska bra låtar att lyssna på när man har sånna där funderardagar som jag har just idag.

Skolan var skön idag, började kvart över tolv och hade tre lektioner som vi inte gjorde speciellt mycket på. Efter skolan åkte jag till dennis, mycket behövligt. I morgon äre skola, har bara en lektion så jävla skönt. Efter skolan blir det mys med Dennis, Julia och Pontus. Äta & Kika bio, ME LIKE.


dennis jonsson är tamifan äkta kärlek



Melissa Horn – Jag kan inte skilja på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0