22/8-10

Happ, då va detta sommarlovet över, och det har gått lika fort som vanligt. Det ska ifs bli skönt att komma tillbaka till rutinerna igen, men sommarlov är aldrig fel det heller. Och för övrigt har mitt lov varit väldigt bra.

Sitter för tillfället i lägenheten och ska snart dra mig hemåt till mamma och pappa. Är något sleten efter en mycket lyckad kräftskiva igår med fina tjejer. I fredags va jag & Maggan i göteborg på hoffmaestro, det kan man kalla en lyckad kväll alltså, fan vad roligt jag hade och fan va bra dom va.



Nu ska jag packa ihop lite grejer, sen åker jag hemåt.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Jag har röstat 5 poäng på din sko hos nelly.com :) Hoppas du vill rösta på min! :) http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

2010-08-23 @ 11:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0